czwartek, 9 sierpnia 2012

samojebki






Witam i o zdrowie pytam.z miejsca powiem że jest do dupy chociaż..nie jest tak źle jak może się wydawać.
jeden dzień bardzo dobry drugi zaś do dupy.
Wspomnienia, to najważniejsze, co nam pozostaje. Zapamiętujemy te najbardziej wzruszające, płynące z głębi serca, zapisane do końca życia.



Staraj się dojrzeć promyk światła tam, gdzie inni widzą tylko ciemności. .

Czasem pozwalamy Drugiej Połowie przejść obok, nie akceptując jej lub nie dostrzegając. Wtedy musimy czekać następne wcielenie, żeby się z nią ponownie odnaleźć. I przez własny egoizm skazujemy na najgorszą torturę, jaką wymyślił rodzaj ludzki: na samotność.

Jak mam rozpoznać swoją Drugą Połowę? Nie bojąc się ryzyka. Ryzyka porażki, odrzucenia, rozczarowań Nigdy nie wolno nam rezygnować z poszukiwania Miłości. Ten, kto przestaje szukać, przegrywa życie.

Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy.

czekając na coś magicznego tracimy zwykłe dni . a prawdą jest , że to , co najpiękniejsze przychodzi niespodziewanie


dziwny jest świat jak cholera ludzie są dziwni wszystko jest dziwne.
kocham Welika bo zabiera mnie do wisznic i znosi moje towarzystwo.
nie chce iść do szkoły do tej durnej szkoły i klasy.
ludzie oceniają Cie po tym co widzą na fejsie spoko brak pytań.
nic nie możesz zrobić bo jakies durne gadanie 
ale mam wyjebane mówcie co chcecie ja sie przejmować nie mam zamiaru czasu mi szkoda na to.

oby następny tydzień był lepszy (prosi)

6 komentarzy:

  1. Świetny masz blog wiesz?? Na pewno będę ty częściej zaglądać :D PS.OBSERWUJEMY ? buziaczki : **

    OdpowiedzUsuń
  2. SLICZNA JESTEŚ a blog jest super miła odmiana od tych ze stylizacjami ;)

    nosisz gorsety ?

    u mnie możesz wygrać gorset marki STRADIVARIUS !

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest łatwo znosić Twoje towarzystwo.. Więc wiedz, że robię to z miłości do Ciebie Cukiereczku! Czyli komentarz z serii : "Też Cię kocham! "
    W.

    OdpowiedzUsuń